Verbetertechnieken

Verbetermanagement


Kaizen

Kaizen is een dagelijkse activiteit met als doel het verbeteren van het primaire proces en de werkomstandigheden. Iedereen binnen de organisatie wordt betrokken om verspillingen te kunnen identificeren en deze op te lossen (van productiemedewerker tot CEO).

Volgens het Kaizen principe worden voorgestelde verbeteringen opgezet als experimenten. Tijdens deze experimenten wordt gemeten of de verandering daadwerkelijk heeft geleid tot een verbetering. Indien het een verbetering betreft, wordt deze geïmplementeerd.

Kaizen zorgt niet direct voor grote verbeteringen. Uiteindelijk zullen de opgetelde kleine verbeteringen gezamenlijk zorgen voor een grote verbetering.
 


Print deze pagina
Terug


Verbeteren

Gestructureerd verbeteren is aan te leren.

 

Wij van Produlog kunnen uw medewerkers begeleiden en tegelijkertijd trainen in verbetervaardigheden.

 

Trainingen en workshops ten aanzien van verbeteren 

 

Daarnaast werken wij samen met CSD en bieden wij ondersteuning bij het op een niet-oordelende manier inzicht in de motivaties en drijfveren van medewerkers met behulp van kleuren. CSD gebruikt hiervoor:

 

Dynamic Colour Drives® model

 

Bel voor meer informatie:

 

0570 - 605890.


Telefoon:  0570 - 60 58 90
E-mail: info@produlog.nl
Sitemap